Gullberg & Jansson

Støtte

Dit produkt er bygget til at holde ĂĄr efter ĂĄr, men ligesom enhver anden avanceret teknologi kan vores produkter pĂĄ et tidspunkt have behov for support eller service.

For at få hjælp, når der opstår problemer, skal du først kontakte den forhandler, som du har købt dit produkt igennem. Vores forhandlere har uddannelsen til at kunne besvare dine spørgsmål og yde dig den nødvendige service.

Information til forbrugere

INFORMATION TIL FORBRUGER*

Gullberg og Janssons produkter kan købes via et bredt netværk af forhandlere i Norden. Find din nærmeste forhandler her.

Vi forbeholder os ret til prisændringer, leveringsforsinkelser, slutsalg og tastefejl.

PRISER

Priserne er vejledende vejledende priser inklusive moms, men priserne kan ændre sig løbende. Priserne gælder for produktet. Forsendelses- og installationsomkostninger kan forekomme. Kontakt din nærmeste forhandler for nøjagtige prisoplysninger.

BESTILLING

Bestillinger afgives hos en af ​​Gullberg & Janssons autoriserede forhandlere.

KLAGE

Eventuelle reklamationer skal altid rettes til din forhandler.

GARANTIER OG KRAV

Gullberg & Janssons poolvarmepumper i X-serien er dækket af 4 års fuld servicegaranti og 7 års materialegaranti på kompressoren. Q- og S-serien er dækket af tre års fuld servicegaranti og 7 års materialegaranti for kompressoren. P-serien er dækket af 2 års fuld servicegaranti og 3 års materialegaranti på kompressoren. V-serien til offentlige bad er omfattet af 2 års materialegaranti og 3 års materialegaranti på kompressoren.

Gullberg & Janssons øvrige produkter er omfattet af en materialegaranti med en specificeret garantiperiode, som gælder fra produktets leveringsdato fra Gullberg & Janssons lager. Du kan finde den specificerede garantiperiode for hvert produkt her. Gullberg & Janssons materiale- eller fuldservicegaranti gælder ikke skader forårsaget af skødesløs brug, forkert installation eller lignende omstændigheder. Materiale- eller fuldservicegarantien gælder for materiale- eller funktionsfejl, der opstår i garantiperioden. Gullberg & Jansson erstatter den påberåbte reservedel gratis. Gullberg & Jansson refunderer ikke omkostninger i forbindelse med udført arbejde i forbindelse med en væsentlig garantisag.
Gullberg & Jansson refunderer dog omkostningerne, som Gullberg & Jansson selv har angivet pĂĄ forhĂĄnd, i forbindelse med en fuld servicegarantisag. Eventuelle reklamationer skal altid rettes til din forhandler.

LEVERINGER

Levering til forbruger sker som standard til grundskel. Ved levering af pooltage i kasser og poolovertræk er det købers ansvar at aflæsse produktet fra lastbilen ved ankomst ved at åbne transportkassen og løfte alle produktdetaljer individuelt inden for 30 minutter. Af forsikringsmæssige årsager kan lastbilchauffører ikke deltage i aflæsning. Husk på, at poolovertræk er skrøbelige produkter og altid skal håndteres med varsomhed.

Færdigmonterede pooltage og pooltage fra vores specialsortiment leveres altid med kranvogn.

EFTERSYN VED LEVERING

Ved levering skal varerne efterses udvendigt for synlige skader på emballagen eller varerne. Ligeledes skal omfanget af leveringen kontrolleres, så der ikke mangler noget, og at leveringen svarer til bestillingen. Den, der kvitterer og modtager varen, er ansvarlig for at notere, hvis der mangler noget, eller hvis leveringen er forkert, hvis der er transportskader, andre synlige skader eller emballageskader. En sådan bemærkning skal anføres på kvitteringsdelen af ​​fragtbrevet. Såfremt der opdages transportskade på varen eller en fejl i leverancens omfang, skal varen stadig modtages, men der skal så noteres om skaden/fejlen på kvitteringsdelen af ​​fragtbrevet. Underskriv aldrig en kvittering, medmindre det er nævnt . Tag billeder af eventuelle skader og e-mail disse billeder til Gullberg & Jansson sammen med et udfyldt klageskema i forbindelse med anmeldelsen. Transportskader skal anmeldes senest 5 dage efter modtagelse af varen. Eventuelle reklamationer skal altid rettes til forhandleren.

Information til forbrugere

Læs mere

Manualer og dokumenter

Læs mere

Dokumentation (ældre modeller)

Læs mere

Servicepartnere

Læs mere